SYTUACJA ZDROWOTNA (COVID 19) DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ X

Nowy w 100% elektryczny PEUGEOT e-208 debiutuje na polskim rynku. Uzupełnia gamę PEUGEOT 208 dostępną już w wersjach z silnikiem spalinowym: benzynowym i wysokoprężnym. Oferta zróżnicowanych układów napędowych w ramach jednego modelu wynika ze strategii marki „Power of choice”. Założeniem tej strategii jest, aby klient mógł wybrać nowego PEUGEOT 208 z najbardziej odpowiadającym jego potrzebom układem napędowym, nie rezygnując w żadnym z przypadków z walorów stylistycznych ani z wyposażenia. Wpisuje się to w wizję marki #UNBORINGTHEFUTURE, w której wejście w erę transformacji energetycznej nie oznacza rezygnacji z przyjemności użytkowania samochodu.

Wersja elektryczna PEUGEOT e-208 oferuje więc, podobnie jak wersje z tradycyjnym napędem, nowatorską stylistykę, ale również inne nowości, jak nowej generacji system PEUGEOT i-Cockpit® 3D (składa się na niego: kompaktowa kierownica, zegary na linii wzroku kierowcy ukazujące informacje na dwóch poziomach oraz ekran dotykowy o przekątnej 7” lub 10”, w zależności od wersji wyposażenia), a także liczne systemy wspomagania prowadzenia, które pochodzą z wyższych segmentów rynku. Nowy PEUGEOT e-208 zachowuje najwyższe standardy jakości, precyzję, atrakcyjny wygląd i emocje. Atletyczny wygląd samochodu przywołuje sportowe skojarzenia i zapowiada wysokie osiągi.

Przestrzeń w kabinie i objętość bagażnika są identyczne jak w wersji z silnikiem spalinowym. Akumulatory o łącznej objętości 220 litrów są rozmieszczone pod podłogą nowego PEUGEOT e-208. Know-how marki PEUGEOT zobowiązuje – układ jezdny nowego PEUGEOT e-208 wykorzystuje specjalnie opracowane rozwiązania techniczne i ustawienia (optymalne rozłożenie masy). Pozwoliło to na uzyskanie właściwości dynamicznych nowego PEUGEOT e-208 porównywalnych z wersjami spalinowymi.

Nowy PEUGEOT e-208 jest wyposażony w akumulator dużej pojemności, która wynosi 50 kWh i umożliwia zasięg do 340 km, zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) i 450 km według NEDC (New European Driving Cycle). Połączony z układem chłodzenia kabiny, system regulacji termicznej poprzez obieg cieczy chłodzącej pozwala na szybkie ładowanie akumulatora, wydłuża jego żywotność i zapewnia optymalny zasięg. Akumulator ma 8-letnią gwarancję lub przebieg 160 tys. km, po których zachowa minimum 70% pojemności.

Ta strona korzysta z plików cookies. Polityka prywatności Czytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij